loading...
خبرنامه مدرسه
علیرضا شهرکی بازدید : 87 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)
آرژانتین به کمک مازیچ، داور صربستانی و ضعیف بازی توانست با یک گل در دقایق اضافه بازی از سد دفاع آهنین ایران بگذرد. همه کسانی که بازی امشب ایران و آرژانتین را دیدند باور دارند ایران تیم خوب میدان بود که هم خیلی منطقی دفاع کرد و هم خیلی منطقی حمله کرد و به اندازه کافی هم جلوی آرژانتین موقعیت گل ایحاد کرد. تنها حیف که در دقیقه ۱+۹۰ تک گل بازی به ثمر رسید تا ایران شکست بخورد.

به گزارش تابناک، وقتی در دقیقه ۲+۹۰ سابیا تصمیم گرفت دی‌ماریا را از بازی بیرون بکشد تا یک مدافع را وارد زمین کند هافبک تهاجمی آلبی‌سلسته مثل بازیکنان تیم ملی قطر در برابر ایران وقت کشی می‌کرد. اید باور نکنید ولی امروز ایرانی در زمین مسابقه درخشید که وقتی در دقیقه ۷۳ حمله می‌کرد مدافع آرژانتین سراسیمه توپ را به اوت می‌زند.

دیدار ایران و آرژانتین با برتری یک بر صفر آبی سلسته به پایان رسید. تیم ملی ایران در این دیدار بیشتر چشم به ضد حملات داشت. هرچند که آرژانتینی‌ها به مراتب فرصت‌های بهتری داشتند اما شاگردان کی‌روش با دفاعی چند لایه نمایشی قابل قبول ارائه دادند و اگر کمی خوش شانس بودند می‌توانستند با حداقل یک امتیاز کار را به پایان ببرند.

شاید امروز ستاره‌های زیادی از اعضای تیم ملی کشورمان در زمین درخشیده باشند اما بی‌شک بزرگترین ستاره تیم ملی ایران در زمین کارلوس کی‌روش بود. مردی که به وعده‌های خود عمل کرد و سورپرایز خود برابر آرژانتین را رو کرد و ما بارها تا بازکردن دروازه آرژانتین پیش رفتیم اما نتیجه کار گل دقایق پایانی لیونل مسی بود.

همانطور که کارلوس کی‌روش در پایان بازی گفت این داور بازی بود که در جریان بازی وقفه ایجاد کرد. یک صحنه حساس در محوطه جریمه و خطای مدافع آرژانتین روی دژاگه پنالتی مسلمی بود که داور بر روی آن چشم بست تا در روند بازی تغییر ایجاد کند و مانع پیروزی ایران شد.

حالا ایران به بازی مهم روز چهارشنبه برابر بوسنی چشم دوخته است.


علیرضا شهرکی بازدید : 143 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

مسی:ایران هم مثل بوسنی در لاک دفاعی فرو می رود

ورزش > فوتبال جهان - تسنیم نوشت:

تیم ملی فوتبال آرژانتین که در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی 2014 با نتیجه 2 بر یک مقابل بوسنی‌‌‌و‌هرزگوین به پیروزی رسید، شنبه 31 خرداد در دومین دیدارش از گروه F به مصاف ایران می‌رود.

لیونل مسی، زننده گل دوم آرژانتین به بوسنی در خصوص بازی بعدی این تیم گفت: آرژانتین آرام و بازی‌ به‌ بازی پیش می‌رود. بازی بعدی مقابل ایران هم تا حدودی شبیه بازی با بوسنی خواهد شد و آنها هم به شدت در لاک دفاعی فرو خواهند رفت. مهمترین چیز در حال حاضر این است که 2 بازی باقی‌مانده‌مان از مرحله گروهی را با برد پشت‌سر بگذاریم.

شاگردان آلخاندرو سابیا در حال حاضر با کسب 3 امتیاز صدرنشین گروه F هستند و تیم‌های ایران و نیجریه با توجه به تساوی بدون گل مقابل یکدیگر با یک امتیاز به طور مشترک در مکان دوم جای دارند. بوسنی هم بدون کسب امتیاز در مکان آخر جدول این گروه است.

گل مسی به بوسنی
(Yahoo Sports)

علیرضا شهرکی بازدید : 92 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیستمین دوره رقابت های جام جهانی مقابل تیم ملی نیجریه به یک امتیاز ارزشمند دست یافت.

در این دیدار که در حضور بیش از 39 هزار تماشاگر ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا برگزار شد، تیم ایران به نتیجه تساوی بدون گل مقابل حریف آفریقایی خود دست یافت تا نخستین امتیاز خود را در جام بیستم به دست آورد.

در نیمه نخست، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سیستم 1-3-2-4 و تفکرات تدافعی وارد میدان شدند تا بتوانند مانع از خودنمایی هافبک های حریف شدند.

تیم ایران تا دقیقه 30، تحت تاثیر دوندگی و پرس تیم نیجریه قرار داشت به طوریکه بازیکنان تیم ایران نتوانستند به دروازه تیم حریف نزدیک شوند.

تبلیغات
http://www.uplooder.net/img/image/38/999d2f911f1e4a35f1090da1090ad639/123456.gif

تصاویر شهر زاهدان
se9p_5x7foeu.jpgd72n_دانشگاه-سیستان-و-بلوچستان-3.jpg
bvp_0.345336001322296247_taknaz_ir.jpgnyuy_12.jpg

درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت تمام دانش اموزان عزیز در این وبلاگ اصلاعاتی در مورد پیامبران وامامانواخبار روز واحادیث گذاشته میشود امیدوارم بهرهی کافی رابرده باشید. دانش اموز عزیز از شما خواهشمندیم تا در بخش انجمن ثبت نام و مطالبی را برای ماارسال کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 4,246
  • بازدید کلی : 88,928
  • کدهای اختصاصی
    روزشمار غدیر
    ذکر کاشف الکرب
    زیارت عاشورا
    دعای فرج

    اوقات شرعی

    روزشمار فاطمیه ذکر روزهای هفته دانشنامه عاشورا وصیت شهدا مهدویت امام زمان (عج) حدیث موضوعی وصیت شهدا
    پیج رنک گوگل سوره قرآن آیه قرآن ساعت فلش مذهبی انقلاب اسلامی
    روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس